mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Hello world! 24 mei 2011

Filed under: De kids — mama van drie @ 17:16

hier ben ik dan….. een blogger… wie  had dat ooit gedacht!

Nu ja…. de tijd is gekomen… iedereen blogt en ik niet! Dat kan niet!  Ik ben er geraakt en stap voor stap gaat er een nieuwe digitale wereld voor me open!

Mijn naam zegt het al. Mama van drie !Samen met mijn mannetje heb ik drie prachtige kinderen. Arthur is vijf jaar en een ongelooflijke wijsneus, Marie (3) is onze creatieve duizendpoot en onze jongste Anne-Elise (20 maand) is klaar  voor een spelletje doen-durven-waarheid (wedden dat ze doen kiest)

Ik ben sinds september weer aan het studeren … RAAR MAAR WAAR… de resultaten zijn schitterend (op dit moment).  Sinds ik zelf mama ben lijkt mijn droom om kleuterjuf te worden altijd maar intenser te worden dus was september 2010 voor mij het ideale moment om mijn droom om te zetten in realiteit.

9 maand later ( er kon wel een vierde kindje zijn) lijkt mijn droom een stapje dichter bij de werkelijk het te komen. Het eerste jaar zit er bijna op, nog even doorbijten en het lukt zelf zonder tweede zit!

Dit alles in combinatie met mijn prachtfamilie maakt van mij een gelukkige dertiger!

 

2 Responses to “Hello world!”

  1. Louise G. Says:

    Hey!
    Super dat je een blog gestart bent! Ik ga hier regelmatig eens komen piepen ^^!
    Liefs,
    Louise x


Geef een reactie

