mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Leuke dingen 26 mei 2011

Filed under: het studeren en amuseren.... — mama van drie @ 19:06

Liefste dames van Switch….

We zijn altijd op zoek naar leuke dingen die liefst niet te veel kosten.

Wel…. vandaag ben ik , in de zoektocht naar een geboortegeschenk, terecht gekomen in  ‘de speelvogel’, markt 58- 9800 DEINZE.

Een aanrader van formaat! Ze hebben werkelijk alles als het over educatief en verantwoord speelgoed gaat! De HABA-collectie is meer dan vertegenwoordigd, om nog niet te spreken over de vele andere artikels ( verkleedkledij, rube & rutje, houten speelgoed, lilliputiens,…)

Ons Anne-Elise was mee en ze had echt ogen te kort … mama ook om ervoor te zorgen dat Anne-Elise overal af zou blijven!

Hun webshop is trouwens erg gebruiksvriendelijk . Afhalen of thuisleveren, het kan allemaal!

Ik zou zeggen ALLEN DAARHEEN…

en mensen die me een kadootje willen kopen… daar kan je niet miskopen 😉

 

One Response to “Leuke dingen”

  1. Helene Poncelet Says:

    Hey An

    De Speelvogel is een pracht van een winkel…ik ga er vaak, ik werk in Machele, Zulte, en is vlakbij Deinze, en ik spring er af en toe eens binnen. Al is het gewoon om rond te kijken. Luka is zot van de ridders, draken…en Emma van Lili fee…
    groetjes


Geef een reactie

