mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Examens…. 22 januari 2012

Filed under: het studeren en amuseren.... — mama van drie @ 21:32

wie had dat gedacht… dat ik nog eens stress zou hebben voor een examen…

Vrijdag was het zover… mondeling examen Nederlands! Nadat ik mijn medestudentjes helemaal nerveus had gekregen mochten we beginnen!

Poppenspel ging vlot, uitleg rond de keuze van poëzie ook ( zelfgeschreven gedichtje oogjes open,…) maar de theorie! HEEEEEEEEEEEELP, het lukte echt langs geen kanten. Ik kende de cursus wel maar naar mijn gevoel nog niet genoeg in detail waardoor ik gewoon ‘flipte’…

Maar goed… laat ons hopen dat het allemaal nog best meevalt en ik weer een semester kan afsluiten zonder ‘buizen’.

Ik wil zo graag dat ‘papiertje’ in mijn hand zodat ik mijn leven lang kan genieten van de kleuters!

om het op z’n ‘hollands’ te zeggen … TOEDELS

 

3 Responses to “Examens….”

  1. nele Says:

    Maar je gaat dat goed gedaan hebben en het poppenspel is veel interessanter voor kleuters dan de theorie hé!

  2. Ina Says:

    Ik ken dat…net hetzelfde meegemaakt bij de selectie van de Canvascollectie…altijd die theorie rond iets in praktijk…tis toch het resultaat dat telt! XXX Ina


Geef een reactie

