mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Here we go ( again) 4 juli 2013

Filed under: De kids — mama van drie @ 20:35

véééél te lang geleden… eigenlijk , een beetje vergeten…. maar op algemeen verzoek ( neen, niet algemeen, eigenlijk alleen Francesca) beloof ik om vanaf nu hier af en toe eens iets op te bloggen!

Ondertussen maak ik ook een nieuw mapje aan … ‘ handmade with love’, want na een jaartje verkennen van mijn naaimachine beginnen er toch wel creaties uit te rollen die ik zelf erg mooi vind!

 

tot blogs!

 

One Response to “Here we go ( again)”

  1. Fran Says:

    Wat een eervolle vermelding 🙂

    Ik kijk alvast mee uit naar je creaties 🙂


Geef een reactie

