mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Rustdag = naai-dag 14 juli 2013

Filed under: Made with love — mama van drie @ 18:47

Vandaag een dagje ‘full-time’ thuis, nergens naartoe, niets op programma… gewoon relax thuis!

Kids gingen papa helpen met de auto te poetsen ( lees : in de weg lopen) en mama ging , met de vensters open ( zodat ze het gegil en gegiechel van de kids kon horen) aan de slag.

Eerst nog een vlindercirkelrokje gemaakt , dan twee sterren-cirkelrokjes! Deze rokjes kunnen ook ‘tien-minuten-rokjes’ genoemd worden…. rekenen, knippen, boordband eraan en rolzoompje, KLAAR!

Nadien ging ik aan de slag met een soldenstofje uit de stoffenkamer ( één van mijn favoriete stoffenkoopplaatsjes eigenlijk ). Marie koos het stofje en eerst dacht ik ‘mhhh neee’ maar ach, voor de prijs moest ik het niet laten en ze was er zo blij mee. Uiteraard moest ons jongste er dan ook een stuk van.

Ik nam het patroon van de communiekleedjes en na een uur of twee werken was dit het resultaat:

 Image

Voor mij geslaagd…. morgen maak ik het voor ons Marietteke..

xxx

 

3 Responses to “Rustdag = naai-dag”

  1. Een productieve dag zou ik zeggen 🙂

  2. Fran Says:

    Mooi geworden!!


Geef een reactie

