mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Kids missen school… 24 juli 2013

Filed under: De kids — mama van drie @ 20:01

Krijgen jullie die vraag ook zo vaak? Mama , wanneer mogen wij weer naar school? ik mis mijn vriendjes… ik wil naar mijn juf….

ZUCHT… ze hebben de tijd van hun leven eigenlijk maar structuur en regelmaat is toch ‘ o zo belangrijk’ voor hen. ( les 1 van de supernanny!)

Enfin… dit gezegd zijnde : eergisteren mocht ons jongste spruit gaan spelen bij haar vriendje ‘ die ze zo graag ziet en schattig vindt …. en hij heeft een mooie blote poep’. Daar aangekomen bleken de mama & papa een fantastische tuin te hebben met zwemvijver. Geen van de drie nog weg te krijgen natuurlijk. Kids hadden tijd van hun leven!

Gisteren sprak ik af met Elke en kids….. Marie & Thor zitten samen in de klas maar evengoed spelen Arthur & Lars samen, Britt met Marie en Anne-Elise . Kortom, iedereen komt overeen … 

Image

 

Kijk eens wat een plezier!

 

Vandaag kreeg ik bezoek van kleine Anna met mama , papa en oma. Helft zolder weer vrij (HOERA) en aangename middag.  

Vanonder de naaimachine rolde NIETS, ben nog druk bezig aan jongste haar vlinderkleedje , heb in zelfde patroon nog een bloemen- en zebrakleed liggen en  begin dan aan vliegtuighemdjes… tijd voor bachelorstage .. EU NEEEEEE…

xxx

 

Geef een reactie

