mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

de topper van de nieuwe ottobre 29 juli 2013

Filed under: De kids — mama van drie @ 19:29

het is zover.. het eerste tricotkleedje.

Stofjes genoeg voor deze winter maar ze zijn niet supergoedkoop dus toch maar eerst een goedkoop tricootje versnijden voor we aan de dure beginnen.

Eigenlijk begint het al bij het feit dit ik misschien beter het boekske lees i.p.v. patroon over te tekenen en mijn ding te doen. Deze middag kwam ‘miss Snollebol’ even langs en dus vroeg ik gewoon even haar advies aangezien zij deze vorige week al maakte ( en de voorkant aan de achterkant vastmaakte 😉 )

Eerst de zakken vastgemaakt. Jaloers op de coverlock steken koos ik voor deze….

Image

 

En dit is dan het afgewerkte resultaat… zomerversie mag korter maar voor de winter mag het zeker wel zo lang zijn ( naar mijn mening)

 

Image

xxx

 

7 Responses to “de topper van de nieuwe ottobre”

  1. barbara Says:

    wowwww leuk he

  2. mamadammeke Says:

    Heel mooi!
    De mijne zit al half in elkaar en ga hem seffes verder afwerken se 🙂

  3. Baukje Says:

    Ons Mare heeft de zelfde sandaaltjes!


Geef een reactie

