mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Jaws…… 9 augustus 2013

Filed under: Made with love — mama van drie @ 22:43

Of toch niet šŸ˜‰

Het stofje kocht ik online bij http://www.elsrits.be , eentje van superieure kwaliteit! Wat een plezier om daarmee te werken. De oranje mouwtjes komen uit mijn voorraad effen katoentjes die ik hier en daar koop.

voor de eerste keer kraagje gemaakt uit tricot in plaats van uit boordstof, kon beter maar voor een eerste keer toch geslaagd.

Image

Twee stuks op 1 dag… lang geleden dat ik zo productief was, nu vliegen we weer even in stagevoorbereidingen en we zien wel wat er nog onder de machine uitrolt de komende dagen

Fijn weekend!

xxx

 

3 Responses to “Jaws……”

  1. Els Rits Says:

    Tof en ik ben l benieuwd naar je volgende creaties

  2. even proberen….. het lukt precies weer….


Geef een reactie

