mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Een klassiekertje 3 november 2013

Filed under: Made with love — mama van drie @ 18:45

De stof lag al heeeeel lang in mijn stoffenmand.

Hij is te mooi om in de winkel te laten liggen & de stoffenkamer had er ook meer dan genoeg .Trots met mijn aankoop ging ik naar huis maar toen begon de ellende. WAT ERMEE DOEN!???

Ging ik voor een simpel A-lijntje zoals er zoveel zijn of maakte ik er iets anders van. In mijn hoofd zijn de patronen wel zes keer anders geworden maar uiteindelijk ben ik voor het eenvoudige A-lijntje blijven gaan. De stof is al druk ( mooi maar druk) & dan hoeft er niet veel tralalaaaa meer hé…

Resultaat :

Image

 

One Response to “Een klassiekertje”

  1. mamadammeke Says:

    Schattig he 🙂
    Heb hier ook nog 3m liggen 😉


Geef een reactie

