mamavandrie

– of hoe het leven gewoon leuk is-

Nieuwe mogelijkheden… 3 maart 2014

Filed under: Made with love — mama van drie @ 14:42

tralalalaaaa…

Soms heeft iemand eens geluk en krijgt ze een prachtige coverlock kado!

Nu serieus leren hoe je hiermee aan de slag gaat!

xxxImage

 

4 Responses to “Nieuwe mogelijkheden…”

  1. mamadammeke Says:

    Tof spul hoor! Ik heb hem in het begin te weinig gebruikt, maar nu ik er een lesje mee gevolgd heb ben ik er stilaan mee weg!
    En amai, chique cadeau ze!
    Ik deed hem mezelf cadeau :p Als ik moet wachten tegen dat ik zo een chique cadeau krijg, dan kan ik laaaan wachten 😉

  2. Heb je dezelfde???? Ben op sukkel met biais binder

    • mamadammeke Says:

      Ja, ik heb dezelfde 🙂
      AMai! Heb je die er ineens bijgekregen! *das een megaduur affaireke, die biaisbinder 😉 *
      Dat cadeau wordt alleen maar mooier!
      Ik sukkel vooral nog met mijn onderdraad als ik de biaisbinder gebruik.
      Zit er geen dvd bij bij jou? Die is wel duidelijk…
      En Youtubefilmpjes ook sommige


Geef een reactie

